top of page

KOD QR

Langkah 1 : Muat turun APK WINBOX

  • Setelah Selesai pemasangan "WINBOX" ke dalam telefon anda, anda perlu membuat akaun WINBOX anda sendiri

  • Klik butang "Pendaftaran Pengguna Baharu", imbas kod QR yang disyorkan atau eksport kod QR terus daripada foto dalam album anda

  • Jika anda tidak mempunyai sebarang perujuk, sila klik butang "Daftar sebagai Pelawat" untuk mendaftar akaun anda.

Langkah 2 : Cipta UID WINBOX anda 

  • UID ialah nama pengguna akaun untuk log masuk ke APP WINBOX

  • Apabila memasuki halaman pendaftaran, anda perlu mencipta ID log masuk baharu dan dikehendaki menetapkan kata laluan

  • Tiga aksara terakhir UID tidak boleh semua nombor, dan aksara pertama mesti bermula dengan huruf (az) dan panjang memerlukan sekurang-kurangnya 6 dan maksimum 15 aksara. (Untuk cth: abcd88 atau abc1d23)

  • Kata laluan perlu sekurang-kurangnya 6 digit, Boleh sama ada semua dalam nombor atau huruf bercampur dengan nombor. (Untuk cth: 123488 atau abc123)

Langkah 3 : Mengikat nombor telefon dan alamat e-mel anda

  • Setelah anda selesai menetapkan UID dan Kata Laluan anda sendiri.

  • Klik "Seterusnya" untuk memasuki halaman yang mengikat

  • Isikan nombor telefon bimbit atau alamat e-mel anda untuk menerima kod pengesahan

  • Setelah anda menyelesaikan semua langkah di atas, TAHNIAH anda telah mencipta Akaun WINBOX anda sendiri.

Apa itu UID?

  • UID ialah Nama Pengguna Akaun anda; ia sama seperti nama anda.

  • Ia berfungsi untuk memastikan perlindungan akaun majoriti kumpulan pengguna, mengelakkan pengguna berniat jahat daripada penyelewengan dan penipuan, dan membenarkan semua pengguna mendapat pengalaman yang paling selamat.

  • Nota: Akaun UID tidak boleh ditukar

Apakah yang perlu saya lakukan jika saya terlupa akaun UID?

  • Langkah 1: Klik "Bantuan" di bahagian bawah sebelah kanan halaman log masuk untuk mencari "Terlupa UID"

  • Langkah 2: Pilih pilihan "nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel" anda untuk memulihkan UID anda

  • Langkah 3: Masukkan nombor telefon mudah alih anda untuk menerima kod pengesahan kemudian anda akan mendapat semula UID anda

Apakah yang perlu saya lakukan jika saya terlupa kata laluan UID?

  • Langkah 1: Cari "Lupa Kata Laluan" di bahagian bawah sebelah kanan dalam halaman log masuk dan pilih untuk menetapkan semula kata laluan

  • Langkah 2: Pilih "nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel" untuk menetapkan semula kata laluan

  • Langkah 3: Masukkan nombor akaun UID anda yang betul dan nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel untuk menerima kod pengesahan

  • Langkah 4: Masukkan kata laluan baharu anda ke dalam kotak 2 dan klik "Seterusnya" untuk melengkapkan tetapan semula.

Bagaimana untuk mengikat alamat e-mel?

  • Langkah 1: Log masuk ke WINBOX > Saya > Avater Gambar > E-mel

  • Langkah 2: Masukkan alamat e-mel anda dan klik Hantar Kod Pengesahan ke e-mel anda

  • Langkah 3: Masukkan kod pengesahan yang baru anda terima (daripada e-mel)

  • Langkah 4: Klik "Seterusnya" untuk melengkapkan binding​

Bagaimana untuk mengikat nombor telefon bimbit?

  • Langkah 1: Log masuk ke WINBOX > Saya > Avatar Gambar > No. Mudah Alih

  • Langkah 2: Masukkan nombor telefon mudah alih anda dan klik Hantar Kod Pengesahan ke telefon mudah alih anda

  • Langkah 3: Masukkan kod pengesahan yang baru anda terima (daripada SMS)

  • Langkah 4: klik "Seterusnya" untuk melengkapkan binding​

Mengapa saya perlu mengikat nombor telefon bimbit / alamat e-mel?

  • Mengikat nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel adalah mudah untuk anda menukar kata laluan atau mencari kata laluan pada masa hadapan. Ia boleh digunakan untuk menerima kod pengesahan

Bagaimana untuk mengikat akaun bank?

  • Jika pengguna tidak mengikat akaun bank anda untuk pengeluaran, maka sistem akan terus membenarkan pengguna memilih akaun bank untuk pengeluaran.

  • Langkah berikut menunjukkan cara untuk mengikat dengan akaun bank anda:

  • Langkah 1: Log masuk ke WINBOX dan klik "Saya" > "Akaun bank"

  • Langkah 2: Klik "Tambah Akaun Bank", masukkan nama akaun dan nombor akaun, klik "Seterusnya", klik Hantar Kod Pengesahan, dan isikan kod pengesahan untuk melengkapkan pengikatan bank.

  • Langkah 3: Pilih jenis bank anda, masukkan nama akaun dan nombor akaun anda, dan klik "Seterusnya"

  • Langkah 4: Klik untuk menghantar kod pengesahan dan isikan kod pengesahan untuk melengkapkan pengikatan akaun bank

Mengenai kerepek

  • Cip boleh diperolehi melalui sistem dan ia akan dikira berdasarkan rebat daripada pertaruhan pemain bawahan anda dan jumlah pertaruhan anda

  • Tambahan pula, cip juga boleh didapati daripada platform permainan "LIONKING". LIONKING akan memberi ganjaran banyak "HADIAH" sekali-sekala dan pengguna akan diberi ganjaran dengan mendapatkan cip dengan jumlah yang berbeza di LIONKING.

  • Logo cip hijau kecil muncul pada ikon permainan, ini bermakna permainan tersebut menyokong cip untuk hiburan. Kini terdapat sokongan “EKOR”, “Poker Win” dan “Lion King” untuk bermain dengan cip

  • Cip adalah rebat yang diberikan kepada majoriti kumpulan pengguna tetapi ia tidak boleh ditarik balik. Walau bagaimanapun, selagi ia adalah pertaruhan yang sah, ia akan secara automatik ditukar kepada kredit

  • Cip akan disalurkan secara automatik ke dalam dompet pengguna melalui sistem berdasarkan setiap hari pada GMT + 8 15:00 hingga 16:00 tempoh masa

  • Jumlah pertaruhan akan ditetapkan semula setiap hari, dan pengiraan jumlah permulaan pertaruhan dan masa pembayaran balik adalah dari 12:00 hingga 11:59 keesokan harinya.

Apakah pin pembayaran?

  • Pin Pembayaran adalah untuk memastikan keselamatan untuk semua pengguna kami.

  • Jadi dengan mencipta pin pembayaran ia berfungsi sebagai kod untuk keselamatan sekunder.

  • Semasa proses pemindahan dan pengeluaran, anda perlu memasukkan pin pembayaran anda untuk melengkapkan keseluruhan proses pemindahan.

Bagaimana untuk membuat pin pembayaran?

  • Jika pengguna tidak membuat kod pembayaran sebelum membuat pemindahan, sistem akan mengarahkan pengguna menetapkan kod pembayaran seperti berikut:

  • Log masuk ke WINBOX, klik "Saya">"Tetapan">"Ubah Suai Kod Pembayaran" dan tetapkan pin pembayaran dua kali

  • Nota: Pin pembayaran terdiri daripada 6 digit. Untuk melindungi akaun anda, sila jangan tetapkan kata laluan yang terlalu mudah seperti: 123456 atau 888888.

bottom of page